dinsdag 13 mei 2014

Casa - Kringloopfietstocht, deel 2


Toen ik vanmiddag terugkwam van de fietstocht, lag het pakketje waar ik zo naar uitzag op de deurmat. Ik ben zo blij met het boek Kringloopgeluk! En is het niet helemaal in lijn met het boek dat ik het op Marktplaats heb gevonden?!



Ik kan niet wachten om met de ideeen in het boek aan de slag te gaan. Labels heb ik eerder al eens gemaakt. Vanmiddag heb ik bij de kringloop nog wat boeken met leuke plaatjes gekocht en wat kaarten en van mijn vader kreeg ik heel mooie postzegels waarvan je hier een kleine selectie ziet.


Mijn handen jeuken! 
Ik denk dat ik wat envelopjes ga maken van de nieuwe boeken. De kaarten gaan voorlopig even bij de verzameling. En met de postzegels ga ik een lampenkapje bekleden, denk ik.

Wordt vervolgd!

1 opmerking: