dinsdag 6 mei 2014

Casa - cadeau en geknutsel

Dit prachtige zelfgemaakte wandkleed kreeg ik cadeau van mijn moeder. De ene dame is nog eleganter dan de andere. Het leuke is dat zij er allemaal kraaltjes en stofjes en pailletjes voor heeft gebruikt uit onze gezamenlijke verzameling kralendingetjes. Ik ben er heel erg blij mee, wat een vrolijkheid! Ik zal wel nog snel een mooie zonnige foto plaatsen die het doek meer recht doet.


Ik ben zelf aan de rommel geweest met wat plaatjes uit de kinderboeken die ik eind vorig jaar voor het maken van mijn smashbook bij de kringloop heb gekocht. Van wat van de plaatjes en natuurlijk, hoe kan het ook anders, washi tape, maakte ik een paar cadeaulabels en een boekenlegger.

de ene kant...
en de andere kant.

Wat is rommelen toch fijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten