woensdag 7 mei 2014

Jardín - update cherrytomaatjes en ander groen op de vensterbank

De cherrytomatenplantjes die ik op eerste paasdag in een potje heb gezet zijn al flink gegroeid. Het is vandaag 7 mei en ik moet eens gaan opzoeken hoe en vanaf wanneer ik de plantjes moet gaan dieven, anders ben ik nog te laat!



De hete-peper-plantjes waarover ik eerder vertelde staan op het punt bloemetjes te gaan geven. Ik ben er echt trots op dat deze jongens het zo goed doen. Na de bloei komen als het goed is de pepertjes tevoorschijn. Ohhh, ik kijk ze bijna aan het plantje! Geduld Plien, geduld!



De groei van de paprika's staat ook niet stil! Ik heb ergens op Pinterest gelezen dat je paprika's het beste binnen kunt laten groeien. Dat doe ik dus trouw. Ze staan met drie in een pot op de vensterbank, niet teveel in de volle zon, maar toch lekker warm.



Ik ga nu even naar buiten...kijken hoe de plantjes in de kas ervoor staan! Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten