maandag 21 april 2014

Jardín - radijsjes

Voordat ik mijn kasje had, zaaide ik al kruiden in de vensterbank en worteltjes in een diepe pot in de tuin. Ook plukte ik cherrytomaatjes van een plantje in een pot in de tuin. Dat smaakte naar meer, veel meer!

Dus toen ik in februari een aanbieding zag van een eenvoudig plastic kastje bij de Lidl, maar wel eentje waar je in kunt lopen en met een oppervlakte van 1.20 x 1.20 meter, heb ik mijn slag geslagen. En ik kan wel zeggen...wat een goede koop is dat geweest.

Inmiddels staat het kastje aardig vol. Ik heb een aantal zaden wel binnen laten ontkiemen, maar zodra het kan, zet ik de plantjes buiten in de kas. Er staat van alles. Meest dankbare klanten op dit moment zijn de radijsjes, ik heb de eerste oogst al binnen!! En lekker dat ze zijn!!


De volgende portie is alweer in de maak...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten